Marketing pomoću sadržaja

Marketing pomoću sadržaja

Kontent ili sadržaj je sve ono što objavljujemo na mrežama i na sajtu

Kontekt se stvara pisanjem, fotografijama, ilustracijama, slajdovima, videima i kombinacijom svega ovoga. 

Ako je sadržaj loš i nezanimljiv, sve ostale marketing aktivnosti, kao što su targetiranje i pixel i analitika su uzaludni.

Pre nego što nastavimo, napravićemo još jednu podelu. 

Sav sadržaj koji kreiramo online može se podeliti na:

Prodajni sadržaj - landing stranica, prodajna stranica, prodajni video i prodajni mejl. Ovaj sadržaj spada u direkt respons marketing i njega kreiraju COPYWITERS.

Drugi vid sadržaja, koji služi da edukuje, informiše i zabavi, a koji ne služi direktno prodaji, već da ljude pripremi za prodaju u nekom od narednih kontakata zove se Content marekting i njega kreiraju CONTENT WRITERS. U to spadaju blogovi, fotografije, videi, slajdovi.

Za online biznis potrebni su oba.

No, da se vratimo na našu priču...

Kako se pravi dobar sadržaj?

Osnovna greška u pravljenju sadržaja je preveliki fokus na proizvod ili uslugu koju prodajemo.

Znate ono, najveći izbor, za sve i svakoga, najširi asortiman, najniže cene, najbrži, najbolji...

To su prazne reči u koje niko više ne veruje.

Ono što treba da uradimo je da fokus sa proizvoda pomerimo na ljude koji će to kupovati!

Znači, sa proizvoda ili usluge na osobu koja kupuje.

U ovom tekstu sam detaljno opisao kako se pravi avatar i kako da to upotrebimo za pravljenje copy-ja.

---

S tim u vezi, ako želiš još jednostavnih formula o digitalnom marketingu, web dizajnu i online biznisu... Pridruži se grupi ljudi koji se bave upravo time.

Klikni na link ispod i prijavi se na našu mejling listu.

https://marketingklub.rs/kontakt